惦佬精神: 我的新居

星期日, 10月 08, 2006

我的新居

最近我終於完成新居裏的所有功作了,非常開心。現在很想同大家分享我和太太的喜悅。雖然很簡單的佈置,但總算完成。

3 Comments:

At 8:59 上午, Blogger 鄭Ming日記 said...

恭喜你地呀,間屋好靚喎...

 
At 10:21 下午, Blogger Skysea said...

惦!

有D擺設好似阿Ming Wah 間屋!

白色好靚! 我地都係白色o架!

電視櫃好襯個大Plasma...!

要約舊BT同Hagio, YinTo上黎喪玩!

 
At 12:53 上午, Blogger 惦佬精神 said...

我們的傢俬--本是同根生--"珠城傢俬",所以好似Ming Wah間屋!

 

發佈留言

<< Home